4/02/2013

Lisää Gaze'vonkutusta ja muutakin VK ulinaa

moi Gaze'lovers!!! ;;-;;

oikeesti lukennut joidenkin ihmisten blogei ja kokemuksia Gazejen keikoista...arvatkaa mikä loppu metreillä alko olla reaktiona? - voi kyllä, rakkaat! mä aloin itkee täällä..... siis mä en tiedä miten helvetissä  sain semmoisen ihan älyttömän tunteen siis mä tunsin kun olisin ollut näiden ihmisten messis niillä keikoilla jne. jne. ....(enkä oo koskaan ollut vielä Gazejen keikalla Q __Q..)....
itse oon kiduttanut niiten biiseillä tässä koko pääsiäisen, eikä tää Gaze'kuume laske alas (eikä tuu laskekaan !!!) ... ja sitten tää fiilis mun sisällä oikeesti tässä jo hajoon palasiks ... vaikka vasta SYYSKUUSSA" r-ä-j-ä-h-t-ä-ä " Suomessa!!!! ..näin kuvannollisesti sanottuna.

...ja sitten se, että tunnen jotenkin unissani kautta nukkuessani miten sydän kirkuu Rukii ja Uruhaa ...siis tää fiilis on aivan järjetön ja keho saa kylmiä väreitä sekä vapisen koko ajan kuin haavan lehti, että hitsi "aamulla varmaan herään Japanissa ja ne tulee mua vastaan, sitten mennään syömään ja viettää aikaa kuin mitkäkin bestikset kuin oltaisiin aina tunnettu toisemme" <-- siis toi tunne on niin ....... ; ___________ ; ;;;_______;;; en kestä tätä!!! siis mä niin tiiän tämän ettei se välttämättä ikinä ole mahdollista, että yleisestikään kenestäkään noista kuumista VK/OK miehistä alkais olee ystävää/kaveria kanssani, vaikka miten unelmoisin ja haluaisin ..... siis toi tunne hajottaa mua aina kun mietin, että haluaisin olla niiden ystäväkin kuin fani ;;____;; (itken verta saatana!!!) ...
siis mun sydän pursuaa tälläisiä tunteita aivan älyttömästi ..... Q ___ Q

ittelläni kun on vasta kokemust HITT-saman ja THE MICRO HEAD 4N'sin keikoista ...
esim. HITT-saman keikkaa en koskaan voi unohtaa siis kun ..... * itkee * vittu se .... HITT-sama se tuli siihen mun käännykkä kameran eteen peilailee silloin ja mä kiljun kuin lapsi jonka punainen tikkari oli just viety suusta ..siis miten mulla tapaa sitä kuvaisin oikeesti. Sitten oli pakko yhes vaiheessa läimästä miestä perseelleensä ...sitten se miten meijän katseet koko ajan kohtasi ...sitten jo keikan lopussa, kun se alkoi fani kerrallaan ottaa meitä "kahden" hänen kanssaan lavalla ja mä huusin täyttä kurkkuani Japaniksi, että se ottaisi vielä minutkin lavalla hänen kanssaan...niin sitten mun sydän alkoi 'väpättää' ihan perkeleesti siinä ja HITT lähestyi mua hitaasti ja tyylillä kuin "unelmien prinssi" olisi juuri saapunut noutamaan sua mukaansa (niin se olikin ja on mun unelmien prinssi ;;WW;; ...) ...alettiin tanssii sen kanssa siel lavalla kaikkien fanien edessä ja mun jalat oli ihan sulaa, HITT-saman heiluttaen mun käsivarsia biisin tahdissa, enkä saanut katsettani irti hänestä ja en olisi halunutkaan saada ....sitten se tunne kun olisit halunut itkeä, mutta silti levitin vain tavan omaisen suloisen hymyni hänelle, hänen vastaessaan hymyyni ja huusin sille: DAISUKI!!! HITT-SAMA!! - se vain hymyili ja tanssitti mua siinä, olin kuin jossain seitsemännessä taivaassa<3 ...
sitten se vaihe tulikin kun piti antaa tilaa taas herralle esiintyä loppuun asti ....en millään olisi tahtonut irroittaa otettani hänestä milläänlailla.....no hyppäsin sitten lavalta alas korkkareissani ...ja voitekin arvata miten siinä kävi...lensin upeesti  perseelleni ja jalkani päälle niin että jalka nyrjähti siinä,  mutta vähän ajan päästä jatkoinkin jo biisejen tahdissa biletystä ja sen herran kuolaamista ...
keikan loputtua sitten oli vuorossa nimmarien jako ja se oli se jos mikä niin ikimuistoinen hetki myös HITT-saman kanssa siinä juttelin hänelle Japaniksi ja keskustelumme huipentui aivan uskomattomaan tilaanteeseen ...tättärärää tiditiditid ...huipentui pusuun!!!*q* siinä vaiheesa, kun herra myöntyi, että sain antaa hänelle pusun, niin ...arvatkaas vaan missä se mun sydän sitten hoiperteli >WW< ...olin aivan rakkaudella hakattuna ja molemmat oltiin herran kanssa hämmentyneitä täysin...sitten tulikin se eron hetki siitä hetken romantisesta hetkestä kuin se olisi ollut jostain mangasta kohtaus tytön ja pojan dramaattinen eroaminen ja kielletty rakkaus....

Sitten taas Maifojen keikka joka oli tossa viikkoja kuukasia sitten , niin oon ihan sanaton ...;;__;;
oikeesti en kyennyt sillä keillä lopettaa kiljumista ja huutamistalaisinkaan, sitten vielä olin niin haltioissani Rickystä ja ZEROsta, että hymyilin ja huusin vaan niin, että kasvoihin sattu hymyileminen ja se huutaminen kurkkuu, äänikin oli loppu metreillä ihan kadonnut mutta sieltä jostain vielä sain kiljuttua sydämeni pohjasta ja mossattuu biisejen aikana ja tanssittua ja huorattua ZEROn huomiota sen siinä flirttailessa meille kaikille lavan toisessa reunassa  ihan silmien ja nenän edessä *_______*

ja sitten yhessä kohtaa kun vielä toi SHUN "kuvitteli" opettavansa meille hieman sanoja Japaniksi, niin arvatkaas miten siinä nyt sitten kävikään? - itse SHUN ja Rickykin, sain heidän suut loksahtaa näin kuvannollisesti ja oikeesti auki xD
kun mä huudan siltä takaisin Japaniksi niille kun SHUN käski Japaniksi olemaan kaikkien hiljaa, niin mähän huusin Japaniksi että "eikä olla hiljaa" ja "te tapatte mun sydäntäni", "rakastan teitä!" ...niin ja pidin kissan ääntä yhessä kohtaa niin miehet hajos siinä vaiheessa XD ...tyyliin miettivät siinä, että on siinä kyllä nuori sisukas ja HULLU nainen - näin ihan suoraan sanottuna, sitä se on kun päästetään Negi-Negi japanilaisia miehiä katsomaan, että yleisöstä kuuluu tyyliin 'ulvomista' ja 'kuola' tippuu lattialle *emi* (= Lol) ...
keikan päätyttyä sitten alkoi nimmareiden ja mä ihan fiiliksissä siinä milteen ruumilla 'nuohoen' lattiaa niin odotin, että pääsen saamaan kaikkien nimmaria ja et sain antaa LOVE LETTERin Rickylle * 3* fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffh!! kyaaaah ...se tunne ja kun heidänkin kanssa Japaniksi hetken jokaisen kanssa puhuin, niin etenkin Ricky oli ihan sydäntä lämmitetty siitä LOVE LETTERista >///////< ....uuhhh.....OMGHjkagdhjgahj.... *sekos*
lopussa siinä nimmarin jaossa, kun tätini oli saamas SHUNin nimmaria niin eka tahalteen siinä Japaniksi rauhoittelin tätiäni "ei hätää ei nämä miehet ...pure *lol", niin sainpa SHUNinkin mukaan siihen niin ssanottuun syntyneeseen INSIDER läppään ja mies purskahti toviksi nauruun XD ZERO katsoo siinä SHUNin vieressä silleen hymy herkässä, että 'mitä nyt tapahtuu'-tyylillä ...voi luoja se oli niin mahti...niiiiiiiiiiiiin MAHTIA KOKO KEIKKA!!! että odotetaan tädinkaa jo milloin ne seuraavan kerran tulee Suomeen *q* ~~

kun sitten lähdettiin pois sieltä paikalta niin odotettiin ihan sattuman varassa 1 tunti ja puoli minuuttia ulkona kylmässä ja räntäisessä lumisateessa, jos vahingossakaan näkyis miehistä vilausta >WW< ...
täti on jo keksinyt niin sanottuja suunitelmia jo ensikertaa varten C'; ois se siistii jos ne ideat toimis niin voi sitä seitsemännen taivaan määrää *___________* uahh...

että sellaista olen itse keikoilla kokenut ja nähnyt!:D Negi-Negi kiittää ja kumartaa tältä erää~
  ja nyt sitä Gaze'keikkaa odottaen päätän kirjoitukseni biisillä nimeltä...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. ..Nimeltään: COCKROACH !!! *käden taputuksia*
KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITOS KAIKILLE  TÄLTÄ ERÄ !!!! BAIBAI!!!

1 kommentti:

  1. yllättävästi jälkeen päin tuli huomattua, että mulla oli aika paljon sana virheitä taikka tuplasti jotain samoja kirjaimia peräkkäin .. xD
    hieman liiankin TOHKEISSANI kirjoittanut tekstiä tuolloin *emi*

    - Negimasa

    VastaaPoista